slowlifepolska.pl

Portal o zdrowiu, urodzie, domu i lifestylu

Venezia? Zwroty bez tajemnic!
Zakupy

Venezia? Zwroty bez tajemnic!

Zwroty produktów zakupionych przez internet mogą wydawać się skomplikowane, ale mając na uwadze prawa konsumenta oraz politykę zwrotów sklepu Venezia, proces ten staje się prostszy.

Jak dokonać zwrotu?

Jeżeli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu, Venezia oferuje możliwość darmowego zwrotu towaru. Możesz to zrobić maksymalnie w ciągu 21 dni od daty otrzymania towaru.

Pamiętaj! Dotyczy to wyłącznie zamówień, w których jako adres dostarczenia zakupionego towaru został wskazany adres na terenie Polski.

VENEZIA

ul. Łubińska 14

05-532 Łubna

Z dopiskiem: „Zwrot”

Do zwrotów ze sklepu internetowego można także skorzystać z rozwiązania Wygodne Zwroty od brokera kurierskiego AlleKurier. Nie trzeba znać adresu sklepu, bo wystarczy wejść tu: https://wygodnezwroty.pl/venezia i wykonać wszystkie niezbędne kroki. 

Procedura zwrotu

Procedura zwrotu jest dość prosta. Po pierwsze, musisz poinformować Venezia o swojej decyzji o zwrocie towaru. Możesz to zrobić poprzez wysłanie odpowiedniego oświadczenia. Następnie musisz odesłać towar na adres sklepu, zgodnie z wcześniej podanymi danymi kontaktowymi.

Stan towaru

Towar, który zwracasz, powinien być w stanie niezmienionym. Oznacza to, że nie powinien być uszkodzony, zabrudzony ani noszony. Ponosisz odpowiedzialność za zwrot towaru w stanie, który narusza tę zasadę.

Zwrot pieniędzy

Maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep towaru, otrzymasz zwrot pieniędzy. Zwrot następuje w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności.

Pamiętaj! Jeżeli płatność została dokonana za pobraniem lub przelewem zwykłym, należność jest zwracana na konto bankowe wskazane w formularzu zwrotu.

Wymiana towaru

Venezia nie oferuje możliwości wymiany towaru na inny model, kolor czy rozmiar. Możliwe jest jedynie zwrócenie produktów zgodnie z procedurą zwrotów oraz złożenie nowego, niezależnego zamówienia.

Towary niezwiązane z wykonywaniem uprawnień z tytułu rękojmi

Jeżeli jesteś klientem, który dokonał zakupu w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, nie masz prawa do zwrotu towaru.

Odpowiedzialność klienta

Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, które wynika z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Przykładowe koszty

Odpowiedzialność klienta może wiązać się z poniesieniem kosztów związanych z ponownym umieszczeniem na towarze metek i elementów zabezpieczających, kosztami przywrócenia towaru do stanu umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży, a także kosztami stwierdzenia i usunięcia wad.

Zalecenia

Venezia zaleca, aby zwroty dotyczyły wyłącznie towarów kompletnych, nieuszkodzonych i nieużywanych, posiadających wszystkie metki i elementy zabezpieczające, które były na towarze w chwili jego otrzymania.

Redakcja portalu SlowLifePolska.pl zajmuje się publikacją treści dotyczących szeroko pojętego zdrowego stylu życia. Na stronie znajdują się artykuły poświęcone różnym tematom, takim jak zdrowie, uroda, dom, ogród oraz lifestyle. Portal porusza również kwestie związane z modą i urodą, podkreślając aspekty związane ze świadomym życiem i slow life. Redakcja publikuje artykuły na różnorodne tematy, od wyboru odpowiednich dodatków do kuchni, przez porady dotyczące pielęgnacji włosów i paznokci, aż po wskazówki dotyczące urządzania domu i ogrodu.