Strona główna Zakupy

Tutaj jesteś

Venezia? Zwroty bez tajemnic!

Zakupy
Venezia? Zwroty bez tajemnic!
Data publikacji: 2023-09-01 Data aktualizacji: 2025-01-30

Zwroty produktów zakupionych przez internet mogą wydawać się skomplikowane, ale mając na uwadze prawa konsumenta oraz politykę zwrotów sklepu Venezia, proces ten staje się prostszy.

Jak dokonać zwrotu?

Jeżeli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu, Venezia oferuje możliwość darmowego zwrotu towaru. Możesz to zrobić maksymalnie w ciągu 21 dni od daty otrzymania towaru.

Pamiętaj! Dotyczy to wyłącznie zamówień, w których jako adres dostarczenia zakupionego towaru został wskazany adres na terenie Polski.

VENEZIA

ul. Łubińska 14

05-532 Łubna

Z dopiskiem: „Zwrot”

Do zwrotów ze sklepu internetowego można także skorzystać z rozwiązania Wygodne Zwroty od brokera kurierskiego AlleKurier. Nie trzeba znać adresu sklepu, bo wystarczy wejść tu: https://wygodnezwroty.pl/venezia i wykonać wszystkie niezbędne kroki. 

Procedura zwrotu

Procedura zwrotu jest dość prosta. Po pierwsze, musisz poinformować Venezia o swojej decyzji o zwrocie towaru. Możesz to zrobić poprzez wysłanie odpowiedniego oświadczenia. Następnie musisz odesłać towar na adres sklepu, zgodnie z wcześniej podanymi danymi kontaktowymi.

Stan towaru

Towar, który zwracasz, powinien być w stanie niezmienionym. Oznacza to, że nie powinien być uszkodzony, zabrudzony ani noszony. Ponosisz odpowiedzialność za zwrot towaru w stanie, który narusza tę zasadę.

Zwrot pieniędzy

Maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep towaru, otrzymasz zwrot pieniędzy. Zwrot następuje w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności.

Pamiętaj! Jeżeli płatność została dokonana za pobraniem lub przelewem zwykłym, należność jest zwracana na konto bankowe wskazane w formularzu zwrotu.

Wymiana towaru

Venezia nie oferuje możliwości wymiany towaru na inny model, kolor czy rozmiar. Możliwe jest jedynie zwrócenie produktów zgodnie z procedurą zwrotów oraz złożenie nowego, niezależnego zamówienia.

Towary niezwiązane z wykonywaniem uprawnień z tytułu rękojmi

Jeżeli jesteś klientem, który dokonał zakupu w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, nie masz prawa do zwrotu towaru.

Odpowiedzialność klienta

Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, które wynika z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Przykładowe koszty

Odpowiedzialność klienta może wiązać się z poniesieniem kosztów związanych z ponownym umieszczeniem na towarze metek i elementów zabezpieczających, kosztami przywrócenia towaru do stanu umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży, a także kosztami stwierdzenia i usunięcia wad.

Zalecenia

Venezia zaleca, aby zwroty dotyczyły wyłącznie towarów kompletnych, nieuszkodzonych i nieużywanych, posiadających wszystkie metki i elementy zabezpieczające, które były na towarze w chwili jego otrzymania.

Redakcja slowlifepolska.pl

W redakcji slowlifepolska.pl z pasją odkrywamy tajniki harmonijnego życia – od domu i ogrodu, przez urodę i modę, aż po zdrowie i zakupy. Chcemy dzielić się wiedzą, inspirując do świadomych wyborów i pokazując, że nawet złożone tematy potrafimy wyjaśnić w prosty, zrozumiały sposób dla każdego.

Może Cię również zainteresować

Potrzebujesz więcej informacji?