Czasami możemy się zastanawiać, czy mamy prawo zwrócić produkt, jeśli nie spełni on naszych oczekiwań. Zasady zwrotów są wspólne dla zakupów w sklepach internetowych, ale mogą nie mieć zastosowania do wszystkich produktów lub rodzajów zakupów. Kiedy więc możemy zrobić zwrot do Carry?
Kiedy możemy zwrócić zakupiony towar?
W przypadku zakupu odzieży online okres zwrotu wynosi 30 dni od otrzymania przesyłki. Zgodnie z regulaminem zwrot towarów pełnowartościowych odbywa się tylko na podstawie paragonu/faktury bez oryginału paragonu/faktury VAT nie możemy przyjąć zwrotu/wymiany.
Czy wszystkie rzeczy można zwrócić?
Tak. Należy tylko pamiętać, aby rzeczy były w dobrym stanie, posiadały metkę i paragon.
Zwroty Carry przez Wygodne Zwroty
Wejdź na stronę Wygodne Zwroty i wybierz sklep Carry lub skorzystaj z tego adresu: https://wygodnezwroty.pl/carry Następnie należy wypełnić formularz, podając szczegóły dotyczące przesyłki wybrać firmę kurierską oraz opłacić zwrot. Nie musisz drukować etykiety ani ręcznie adresować paczki. Wystarczy, że zaniesiesz paczkę do punktu nadania. Dostępne są aż 44 tysiące punkty nadania, takie jak Paczkomaty InPost czy sklepy, między innymi Żabka, Stokrotka, Lidl itd., gdzie możesz dostarczyć swoją paczkę. Cała procedura odbywa się sprawnie i bezproblemowo. Oczekiwanie na zwrot środków ze strony sklepu nie przekracza 14 dni od momentu złożenia wniosku o odstąpienie. Wygodne Zwroty obsługiwane są przez sprawdzone i rzetelne firmy kurierskie. Swoją paczkę możesz nadać w Paczkomatach i punktach handlowych. Tak, jak najbardziej lubisz.
Zwracanie towaru przez Paczkomaty InPost
Po rozwinięciu szczegółów zamówienia należy w profilu klienta w aplikacji wybrać opcję „Zwroty”. Wybierz „Zwrot InPost” i wypełnij formularz zwrotu. Po wypełnieniu formularza otrzymasz kod zwrotny niezbędny do wysłania paczki na pocztę. Kod ten jest ważny przez 14 dni. Kody zwrotne InPost wysyła także drogą e-mailową i SMS-ową. Kolejnym krokiem jest zapakowanie produktu i dołączenie faktury (dostępnej w strefie klienta po wejściu w szczegóły zamówienia). Opcjonalnie możesz także dołączyć kartkę z odręcznie napisanym numerem zamówienia. Jeżeli zwracasz przesyłkę w opakowaniu kurierskim, prosimy o usunięcie starej etykiety adresowej. Otrzymany kod zwrotny napisz (długopisem lub markerem) w widocznym miejscu na opakowaniu. Na koniec zanieść paczkę do lokalnego urzędu pocztowego InPost i przekaż mu kod zwrotny.
Zwroty za pomocą platformy Wygodne Zwroty
Zwracanie produktów do Carry stało się prostsze dzięki platformie Wygodne Zwroty. Odwiedź https://wygodnezwroty.pl/carry, aby szybko i bezproblemowo zorganizować zwrot. Bez konieczności drukowania etykiet i adresowania paczki – po prostu wypełnij formularz online, opłać przesyłkę i nadaj ją w dogodnym punkcie.
A co, gdy masz w pobliżu stacjonarny sklep Carry?
Artykuły zakupione online możesz przynieść do najbliższego sklepu Carry. Po prostu zabierz zakupione produkty do domu i zwróć je przy kasie. Po prostu wpisz numer zamówienia przy kasie. Informacje te znajdziesz w wiadomości e-mail potwierdzającej zakup produktu lub na Twoim koncie klienta. Nie musisz nic wypełniać na stronie swojego sklepu.