Masz pytania dotyczące procedury zwrotu zamówionych produktów w sklepie internetowym ForPro? Postaramy się odpowiedzieć na nie i wyjaśnić wszystkie istotne szczegóły.
Czas na zwrot i adres do zwrotu
Rozważasz ForPro zwroty? Masz na to 14 dni od daty zakupu. Wystarczy odesłać produkty do tego e-sklepu wraz z paragonem i wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany, który znajdziesz na stronie ForPro. Przy nadawaniu przesyłki, pamiętaj o dokładnym wpisaniu takich danych adresata:
ForPro
ul. Relaksowa 14J
02-796 Warszawa
Tel: 533 387 888
Co można zwracać?
Warto zwrócić uwagę na kilka ważnych punktów. Produkty mogą zostać zwrócone tylko wtedy, gdy:
-
nie mają śladów użytkowania,
-
mają wszystkie metki nienaruszone,
-
są umieszczone w oryginalnym opakowaniu (dotyczy to zwłaszcza obuwia).
Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu, masz na to także 14 dni od daty zakupu. W takim przypadku, oprócz produktu, do odesłania dołącz paragon, wypełniony formularz zwrotu/wymiany (dostępny pod tym linkiem) oraz bardzo ważne – podaj numer nowego zamówienia w formularzu, abyśmy mogli sprawnie zweryfikować zamianę. Przy nadawaniu przesyłki, pamiętaj o dokładnym wpisaniu danych podanych powyżej.
Po jakim czasie zwrot pieniędzy?
Jeśli chodzi o zwrot pieniędzy za zwrócone produkty, ten e-sklep dokonuje go w terminie 14 dni od momentu otrzymania zwróconych towarów i potwierdzenia poprawności procedury zwrotu. Jeśli jednak jeszcze nie otrzymałeś/aś zwrotu pieniędzy, ForPro sugeruje skontaktować się z Twoim bankiem, ponieważ czasami mogą występować niewielkie opóźnienia.
Inne sposoby zwrotu
ForPro zwroty są też możliwe za pomocą rozwiązania od brokera kurierskiego z wieloletnim doświadczeniem AlleKurier. Wygodne Zwroty, bo o nich mowa, to zaledwie 4 proste kroki do wykonania:
-
ETAP 1: Wybierz odpowiedni sklep do zwrotu towaru. Na liście dostępnych sklepów wybierz ten, do którego chcesz dokonać zwrotu zamówienia. Nasza baza danych obejmuje ponad 10 000 sklepów, a liczba ta nadal rośnie, zapewniając Ci szeroki wybór.
-
ETAP 2: Wypełnij formularz i ureguluj koszty przesyłki. Wypełnij prosty formularz, podając niezbędne informacje dotyczące przesyłki. Wybierz preferowaną firmę kurierską, podaj swoje dane oraz ureguluj opłatę za przesyłkę. Cały proces odbywa się online, bez konieczności drukowania etykiety ani ręcznego adresowania paczki.
-
ETAP 3: Zaniesienie paczki do wybranego punktu nadawczego. Przejdź do wybranego punktu nadawczego i zanieś tam swoją paczkę. Masz do dyspozycji aż 44 000 punktów, takich jak Paczkomaty InPost, sklepy takie jak Żabka, Stokrotka, Lidl itd. Możesz wybrać najdogodniejsze miejsce dla siebie.
-
ETAP 4: Poczekaj na zwrot pieniędzy. Po dokonaniu zwrotu towaru, sklep ma maksymalnie 14 dni na dokonanie zwrotu pieniędzy. W tym czasie oczekuj na zwrot środków na swoje konto, zgodnie z warunkami umowy odstąpienia od zakupu.