Jednym z kluczowych elementów, który wyróżnia sklepy plus size, jest ich zróżnicowana oferta rozmiarów. O ile tradycyjne sklepy często ograniczają się do standardowych rozmiarów, sklepy specjalizujące się w modzie dla puszystych oferują pełniejszym kobietom szeroki zakres możliwości. Takim sklepem jest Karko! Tutaj rozmiary to często standard, a nie tylko opcja dodatkowa. Dzięki temu kobiety plus size mogą znaleźć ubrania dostosowane do swoich kształtów, co wpływa pozytywnie na ich komfort i poczucie pewności siebie. Aby dopasować się jeszcze bardziej do wymagań klientek, firma stworzyła wygodną ścieżkę zwrotów w razie chęci odesłania produktów.
Jaki jest czas na zwrot artykułów?
Kupujący w Karko mają aż 14 dni na odesłanie artykułów bez konieczności podawania przyczyny.
Warunki
Zakupiony towar podlega zwrotowi tylko w przypadku, kiedy nie został naruszony, nie posiada śladów użytkowania ani nie został wyprany. Ubrania i akcesoria muszą posiadać oryginalne metki i plomby. Artykuły nie mogą posiadać wad spowodowanych przez klienta, które mogą obniżyć wartość i użyteczność zakupionego i zwróconego towaru.
Informacje dodatkowe
W przypadku zakupienia większej ilości towaru, należy odesłać tylko ten, który nie spełnił oczekiwań.
Adres zwrotów
KARKO Robert Karkowski
ul. Krzeszowska 62, piętro IV
23-400 Biłgoraj
Prosty zwrot w Karko dzięki Wygodnym Zwrotom
Klienci sklepu Karko teraz mogą cieszyć się prostotą i wygodą zwrotów, korzystając z niezależnej platformy Wygodne Zwroty. Dzięki łatwemu dostępowi do systemu poprzezhttps://wygodnezwroty.pl/karko, zwroty stają się bezproblemowe i szybkie. Platforma Wygodne Zwroty eliminuje typowe problemy związane z procesem zwrotów, oferując wygodny i przejrzysty system dla konsumentów.
Jak powinna wyglądać zawartość paczki?
Bardzo ważnym aspektem jest dołączenie do zwracanych ubrań dowodu zakupu, oświadczenia odstąpienia od umowy oraz wypełniony protokół zwrotu.
Prawa i obowiązki sklepu
-
W przeciągu 5 dni Karko poinformuje o przyjęciu protokołu zwrotu
-
W przeciągu 14 dni od dnia przyjęcia zwrotu sklep rozpatrzy wniosek. Pozytywne rozpatrzenie sprawy skutkuje zwrotem kwoty na podane w formularzu konto bankowe
-
Aby proces mógł przebiec jak najszybciej, sklep nie zaleca nadawania paczki za pobraniem
-
Sklep nie realizuje płatności zwrotów przez platformy typu PayPal, PayU
-
Koszty za przelewy zagraniczne ponosi klient
-
Firma może zwrócić koszty wysyłki w przypadku, kiedy klient wybrał najtańszą opcję wysyłki i przewoźnika. Procedura dotyczy odstąpienia od umowy i zwrotu całości zamówienia
Jak poprawnie wypełnić formularz zwrotu?
-
Nr zamówienia- znajduje się w mailu
-
Nr dowodu zakupu- znajduje się na paragonie zakupu
-
Data zawarcia umowy sprzedaży- pole do wpisania numeru konta bankowego do zwrotu
-
W przypadku PayPo sklep rozlicza się z osobnym kontem platformy
Jakie produkty nie podlegają zwrotowi?
Artykuły posiadające styczność z miejscami intymnymi typu bielizna, nie podlegają zwrotom w trosce o zachowanie standardowych zasad higieny. Po rozerwaniu plomb sklep nie przyjmuje zwrotów.
Nadanie paczki
-
Wybierz przewoźnika, firmę kurierską (oprócz paczkomatu:
-
Dokładnie zapakuj towar w celu uniknięcia uszkodzeń podczas transportu
-
Nadaj zwrot do Karko podając adres siedziby
Decyzja i informacja o statusie sprawy zostanie wysłana na podany adres e- mail.
Kiedy zwrot może zostać odrzucony?
Karko poinformuje drogą mailową o negatywnym rozpatrzeniu wniosku. W takiej sytuacji sklep ma obowiązek odesłać towar do klienta w przeciągu 7 dni. Firma pokrywa wtedy koszty związane ze zwrotem.
W razie dodatkowych pytań
Kontakt telefoniczny i e-mail:
-
+ 48 12 200 20 50