Święto mody niezależnej #SlowFashion5

Już 5 i 6 marca odbędzie się 5 edycja targów Slow Fashion. Wydarzenie ponownie odbędzie się na Warszawskim PGE Narodowym, gromadząc w jednym miejscu czołowych polskich twórców. To jedno z największych wydarzeń modowych, na którym swoje produkty zaprezentuje 200 wystawców.

Ambasadorką pierwszych w tym roku targów Slow Fashion została Natalia Przybysz – wokalistka żyjąca zgodnie z nurtem Slow. Ponad to fanka polskiej mody autorskiej, wspierająca rodzime marki.

Slow Fashion #5

Motywem przewodnim tej edycji są kwiaty – zwiastujące nadchodzącą wiosnę.

Targi zostaną podzielone na następujące strefy: Elegance, Casual oraz Street. Nowością w tym roku jest sekcja Premium, którą wspiera magazyn Glamour. Nie zabraknie również marek Kids z ubraniami i akcesoriami dla dzieci oraz bawialni dla najmłodszych. Jak co roku goście poznają również producentów lokalnej żywności w strefie slow food oraz wyselekcjonowane food trucki.

Mocnym punktem tej edycji jest Warsztatownia, w której odbędzie się projektowanie skarpetek, odświeżanie bluz i t-szertów, tworzenie własnych kosmetyków oraz wicie wianków. Podczas wydarzenia warto odwiedzić również strefę Ciało, gdzie będzie można skorzystać z bezpłatnych usług barbera, tajskiego masażu, analizy włosów oraz makijażu naturalnymi kosmetykami.

Nie zabraknie również personal shopera Karoliny Wieczorek, która pomoże gościom w doborze ubrań.

Przed nami pierwsze w tym roku targi Slow Fashion, na których jako pierwsi zobaczymy wiosenne kolekcje czołowych polskich projektantów. Idąc z duchem Slow rozwijamy formułę targową angażując naszych gości w działania Warsztatowni. Chcemy pokazać, że każdy z nas może być Slow a zarazem i twórcą własnych projektów – mówi Magdalena Buczak, Kierownik Projektu. Wspieramy trend Do It Yourself i zestawiamy z wysoką jakością polskich marek – dodaje.

 

  1. edycja targów Slow Fashion, odbędzie się w weekend 5-6 marca 2016 roku na PGE Narodowym w Warszawie.

Event: bit.ly/SlowFashion5

Warsztatownia: bit.ly/Warsztatownia

Grupa Slow powstała w lutym 2014 roku. Od początku działalności skupiona jest na aktywnej promocji trendu „Slow”, który definiuje jako lokalne, zdrowe i mądre podejście do konsumpcji.

Ich główne projekty to: Slow Fashion, Slow Market Nad Wisłą oraz Slow Weekend.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *