Podejmij wyzwanie „Cooking Challange” i dołącz do akcji!

Jakie emocje wyzwala w Was gotowanie? Mamy nadzieję, że same pozytywne. Tym bardziej jeśli poprzez przygotowanie pysznych potraw można komuś podziękować lub pomóc. 

Dołączamy się do akcji „Cooking Challenge”.  Projekt ten promuje trend, że  gotowanie staje się sposobem na zrobienie czegoś dobrego i wyrażenia przez to emocji. W projekcie, poza „zwykłymi” ludźmi, udział bierze wiele polskich Gwiazd na czele z Małgorzatą Rozenek-Majdan i Piotrem Stramowskim.

Nazwa akcji nie bierze się znikąd, gdyż istotą „Cooking Challenge” jest podjęcie niełatwego, wyzwania związanego ze zrobieniem czegoś dobrego dla innych i wyrażenie tego poprzez gotowanie. Każdy bohater, na kanwie indywidualnej historii, tworzy emocjonalny i społecznie użyteczny przekaz, który stanowi cel jego obecności w akcji.

W „Cooking Challenge” – emitowanym na dedykowanym kanale na YOUTUBE, na portalu społecznościowym FACEBOOK oraz na stronie https://akademiasmaku.pl/bcc – uczestnicy akcji mówią o sprawach dla nich ważnych. Inspirują, zarażają innych chęcią pomagania, dzielenia się i bycia wdzięcznym za to, co  dla każdego wydaje się istotne. A wszystko podczas gotowania, bo przecież najlepsze potrawy powstają z serca.

Każdy odcinek to spotkanie z inną osobą i innym tematem. Miejscem akcji jest zaprojektowana specjalnie na potrzeby projektu kuchnia, wyposażona w duże    i małe AGD marki Bosch. Organizatorzy zaprosili do studia Cooking Challenge niezwykłą grupę gwiazd – od osób znanych z ekranów kin i telewizorów, poprzez influencerów internetowych, po „zwykłych” ludzi, którzy opowiedzą swoje niezwykłe historie. Twarzami kampanii wspierającej akcję zostali Małgorzata Rozenek-Majdan i Piotr Stramowski.

 

Projekt opiera się o efekt domina, gdyż każdy uczestnik nominuje do challengu wybrane przez siebie osoby. A co oznacza podjęcie wyzwania? Zgłoszenie się do Cooking Challenge, zdefiniowanie własnego celu, przygotowanie wymyślonego przez siebie dania, które w dosłowny lub symboliczny sposób zobrazuje wybrany przez uczestnika temat. Na widzów czeka wiele niespodzianek. Śledzić będą mogli zmagania bohaterów, którzy „przez żołądek będą trafiać do serca”, a gotowanie stanie się nośnikiem wzruszeń, radości i dzielenia się tym, co ważne. W sumie zaplanowano realizację ponad 200 odcinków. Organizatorem akcji Cooking Challenge jest marka BOSCH.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *